Начало » Общност » До февруари пътниците в градския транспорт на Варна могат да ползват консултанти за издаването на билет

До февруари пътниците в градския транспорт на Варна могат да ползват консултанти за издаването на билет

От 1 октомври пътниците в градския транспорт на Варна ползват помощта на консултанти, които работят с новата автоматизирана билетна система. Те ще бъдат на борда на превозните средства до края на февруари. Варненци не срещат големи затруднения при обслужването си.Машините са с българско меню, а издаването на билет става бързо.

Цената на билетите остава същата за всяка линия, както до сега. За пилотните автобусни линии № 10, № 12, № 31А, № 46, № 41, № 13, № 36, № 37 и тролейбусните линии № 82, № 83, № 86 и № 88 машините ще предлагат 2 основни типа продукти – стандартните хартиени билети, които са еднократни, и предплатени карти с електронни билети, в които може да бъде заделена определена сума пари (кредит).

От 1 ноември автоматизираната билетна система беше пусната по още 11 линии от общинската транспортна схема – линии № 17 , № 55, № 7 , № 18 , № 31, № 17А, № 17/46, № 17А/46, № 17А/60 и № 17/60.

Картите за пътуване, издадени от „Градски транспорт“ ЕАД, остават валидни. Представители на ОП „ТАСРУД“ ще следят за контрола на пътниците.

Въведена е и карта с електронни билети, която се зарежда многократно. За пътниците, които ползват еднократно градския транспорт, остава варианта за хартиен билет, чието време започва да тече веднага след закупуването.

Източник: moreto.net

 
<
Петя Митева